Volgers

Knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis

KNUFFELACTIE IS BEËINDIGD
Beste hobbywerk(st)er,

Begin 2013 ben ik begonnen om een goed doel op te starten voor kinderen in het ziekenhuis. Ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor deze zieke kinderen.
Hopelijk kan ik veel mensen enthousiast maken om mee te helpen voor deze kinderen! Wilt u meedoen? Klik dan hier.
De actie is onbeperkt (lees: zolang ik werkjes binnenkrijg!).

Hiermee hoop ik dat kinderen een liefdevolle knuffel zullen krijgen (zowel de knuffel zelf, als het idee dat iemand ze via de knuffel een omhelzings-knuffel geeft).
De knuffels gaan naar Kinderoncologie Rotterdam, TerGooiZiekenhuizen.

Heeft u vragen, een idee, of wilt u helpen deze actie onder de aandacht te brengen? Stuur dan een e-mail aan info@hobbywerkjes.nl (ook voor het verzendadres).

Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hobby Groet,
Maaike
www.hobbywerkjes.nl
Maaike Hobbywerkjes Facebook

donderdag 27 februari 2014

Voedselbank? Ander ziekenhuis?

Beste Knutselaars,

Zoals jullie kunnen zien gaat de actie super goed!
De ziekenhuizen Vrienden van Sophia Rotterdam en TerGooiZiekenhuis Blaricum zijn heel blij met alle leuke werkjes die ze aan de zieke kinderen kunnen geven.

Er komen alleen meer knuffels binnen dan dat deze twee ziekenhuizen kunnen schenken aan de kinderen. Daarom ben ik op zoek naar nog een locatie waar alle lieve werkjes naartoe kunnen gaan.
Zo heb ik bijvoorbeeld meerdere keren gehoord dat de Voedselbank er ook blij mee zou zijn.
Dit wil ik niet alleen beslissen en daarom vraag ik aan jullie: vinden jullie het goed dat er ook leuke werkjes naar de Voedselbank gaan voor de kinderen? Of als er een ziekenhuis is die zeker weten de werkjes in ontvangst wilt nemen voor de kinderen bij hun.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, want deze actie is niet alleen van mij, maar wordt mede mogelijk gemaakt door jullie allemaal.

Lieve Hobby Groet,
Maaike

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het helemaal goed. Hoe meer kinderen er blij gemaakt kunnen worden hoe beter toch?

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk spreekt het mij meer aan dat de werkjes naar zieke kinderen gaan, het zijn werkjes met een troostbare achtergrond om zo maar te zeggen. Maar dat is gewoon mijn persoonlijke insteek in deze.
    Ik hoorde laatst ook van iemand dat ambulance diensten soms ook een " voorraadje" aan boord hebben voor als er een kind bij een ongeluk betrokken is. Ik zal ook nog eens nadenken hoor, groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind het heel leuk dat jullie het doen ik wil ook wel mee doen hoorom te werken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is er nu mooier dan een glimlach van een kind,waar ook ter wereld!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen