Volgers

Knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis

KNUFFELACTIE IS BEËINDIGD
Beste hobbywerk(st)er,

Begin 2013 ben ik begonnen om een goed doel op te starten voor kinderen in het ziekenhuis. Ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor deze zieke kinderen.
Hopelijk kan ik veel mensen enthousiast maken om mee te helpen voor deze kinderen! Wilt u meedoen? Klik dan hier.
De actie is onbeperkt (lees: zolang ik werkjes binnenkrijg!).

Hiermee hoop ik dat kinderen een liefdevolle knuffel zullen krijgen (zowel de knuffel zelf, als het idee dat iemand ze via de knuffel een omhelzings-knuffel geeft).
De knuffels gaan naar Kinderoncologie Rotterdam, TerGooiZiekenhuizen.

Heeft u vragen, een idee, of wilt u helpen deze actie onder de aandacht te brengen? Stuur dan een e-mail aan info@hobbywerkjes.nl (ook voor het verzendadres).

Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hobby Groet,
Maaike
www.hobbywerkjes.nl
Maaike Hobbywerkjes Facebook

dinsdag 3 september 2013

Knuffels van Marga

Dit grote pakket is vorige week bezorgd.
Het zijn maar liefst 30 knuffels!
Dit is wat Marga erover verteld:  
"Ze hebben voor mij een dubbele waarde:
het plezier van het maken, en het fijne gevoel van het weg geven." 
 
 
Normaal pakt Marga altijd alles in, maar heeft ze er nu een paar niet ingepakt speciaal voor op de foto.
Ik heb toch maar de andere knuffels ook op de foto gezet, ze zijn zo lief!

Het maakte niet uit waar ze naartoe gingen, dus de niet ingepakte knuffels (11 stuks) ga ik
in de box voor de zending naar Zambia doen. De overige gaan gezellig naar Nederland.

5 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig! Zowel het aantal als de creaties zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemachtig, wat een mooie bijdrage is dit zeg! Ze zien er allemaal leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig, dat is veel werk geweest. Ik vind vooral de poppen zo schattig.
    Ze heeft een pluim verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelofelijk mooie knuffels zijn dit, die poppen zijn geweldig! Daar zit heel veel werk in...
    Wat een mooi gebaar, en idd dubbel plezier.. want van weggeven wordt je heel gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ongelooflijk! ik moet nog steeds mijn spullen uit gaan zoeken en je ook wat toesturen..

    BeantwoordenVerwijderen