Volgers

Knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis

KNUFFELACTIE IS BEËINDIGD
Beste hobbywerk(st)er,

Begin 2013 ben ik begonnen om een goed doel op te starten voor kinderen in het ziekenhuis. Ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor deze zieke kinderen.
Hopelijk kan ik veel mensen enthousiast maken om mee te helpen voor deze kinderen! Wilt u meedoen? Klik dan hier.
De actie is onbeperkt (lees: zolang ik werkjes binnenkrijg!).

Hiermee hoop ik dat kinderen een liefdevolle knuffel zullen krijgen (zowel de knuffel zelf, als het idee dat iemand ze via de knuffel een omhelzings-knuffel geeft).
De knuffels gaan naar Kinderoncologie Rotterdam, TerGooiZiekenhuizen.

Heeft u vragen, een idee, of wilt u helpen deze actie onder de aandacht te brengen? Stuur dan een e-mail aan info@hobbywerkjes.nl (ook voor het verzendadres).

Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hobby Groet,
Maaike
www.hobbywerkjes.nl
Maaike Hobbywerkjes Facebook

donderdag 30 mei 2013

Knuffels en mutsjes van Ria&Marja, Corrie, Joke

Zo lieve knutselaars, daar ben ik dan weer!
Het is eventjes stil geweest, maar 2 weken geleden kreeg ik ineens 3 pakketjes aangeleverd!
Jammer genoeg was mijn computer toen net in reparatie, dus vandaar dat deze werkjes
later op internet kwamen.
Maar hier zijn ze dan! Ik zal ze aan jullie voorstellen:

KNUFFELS EN MUTSJE VAN RIA&MARJA
"Maaike, 
veel succes met de actie, en voor de kinderen wensen wij veel afleiding toe met de knuffels.
Groetjes Ria&Marja"
 Deze twee zeehonden zijn voor de kindertjes in Nederland.
 Het gehaakte poesje en konijntje, met mutsje zijn voor Zambia.


MUTSJES VAN CORRIE, WIJCHEN
"Hoi Maaike,
Hier alvast de eerste mutsjes voor jouw actie!
Groetjes Corrie"
 

KNUFFELS VAN JOKE, DIEMEN
"Hallo Maaike,
Ik heb nog een paar knuffels gemaakt voor Zambia.
Groetjes,
Joke uit Diemen"
  Eerder al maakte Joke deze knuffels.


Weer een mooie zending zo bij elkaar! Zal de knuffelteller bijwerken!
Eerder deed ik de knuffels meteen dezelfde dag fotograferen en plaatsen, maar ga dat nu elk weekend doen.
Bedankt allemaal en veel plezier met de verdere werkjes!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig weer! Die komen allemaal regelrecht uit warme harten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk hebben die dames er weer van gemaakt.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen