Volgers

Knuffelactie voor kinderen in het ziekenhuis

KNUFFELACTIE IS BEËINDIGD
Beste hobbywerk(st)er,

Begin 2013 ben ik begonnen om een goed doel op te starten voor kinderen in het ziekenhuis. Ik zamel zelfgemaakte knuffels in voor deze zieke kinderen.
Hopelijk kan ik veel mensen enthousiast maken om mee te helpen voor deze kinderen! Wilt u meedoen? Klik dan hier.
De actie is onbeperkt (lees: zolang ik werkjes binnenkrijg!).

Hiermee hoop ik dat kinderen een liefdevolle knuffel zullen krijgen (zowel de knuffel zelf, als het idee dat iemand ze via de knuffel een omhelzings-knuffel geeft).
De knuffels gaan naar Kinderoncologie Rotterdam, TerGooiZiekenhuizen.

Heeft u vragen, een idee, of wilt u helpen deze actie onder de aandacht te brengen? Stuur dan een e-mail aan info@hobbywerkjes.nl (ook voor het verzendadres).

Alvast bedankt voor uw medewerking!
Hobby Groet,
Maaike
www.hobbywerkjes.nl
Maaike Hobbywerkjes Facebook

woensdag 27 februari 2013

Knuffels van Franciens Haakwerk

 Brom brom, waar  zijn we??

"Beste Maaike,
Hier een doos vol beren, blij dat ze eruit mogen :) op weg naar kindertjes die er misschien wel heel erg naar uitkijken.
Ik ben blij hier aan mee te mogen doen!
MvG,
Franciens Haakwerk"

http://franciens-haakwerk.blogspot.nl/

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's heb je er van gemaakt, zo spiekend uit de doos:) Ik hoop dat de actie een groot succes gaat worden, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze moesten wennen aan de nieuwe omgeving Francien!
      Gelukkig durfden ze allemaal uiteindelijk voor de groepsfoto zich op te stellen ;)

      Verwijderen
  2. Phoe ik zal wat door moeten breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! en dan zooooveel... wat kan je hier weer veel kindjes blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Jacqueline!
      Ik ben ook blij dat de actie zo goed loopt! Zo te zien kan ik wel in Juni de kindjes blij gaan maken ;)

      Verwijderen